Tuesday 8 January 2013

Shaklee Meal shake-Dari Ibu Untuk Si Manja

Anak kurang selera makan???




Inilah yang saya alami terhadap anak perempuan saya, Nasuha. Kurang makan maka kuranglah kandungan vitamin dalam badannya. Apa alternatif saya?

SHAKLEE MEAL SHAKE!!!

Meal shake adalah sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia dihasilkan bukan sahaja  untuk kanak-kanak tetapi untuk semua golongan. 

Saya memberikan anak-anak saya dengan vitamin terbaik ini sejak umur mereka mencecah satu tahun. Mudah, amat mudah. Hanya bancuhkan dalam susu mereka dan anak-anak dapat menikmati khasiat tambahan ini dengan baik.Tambahan pula anak perempuan saya sangat susah untuk diberikan sebarang vitamin berbentuk pil. Maka Meal Shake menjadi pilihan yang terbaik.

Antara manfaat Meal Shake yang boleh saya kongsikan adalah:

1)  Meal Shake menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat.

2)  Membekal nutrisi kepada sel badan dan ia sangat kaya dengan protein. Membantu dalam pembinaan sel-sel kulit, rambut, organ dan lain-lain.(So, sesuaila untuk dapat sel kulit atau rambut yang cantik)

3)  Membantu Tumbesaran kerana mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium untuk pembinaan tulang (Amat membantu untuk pembesaran anak-anak)

4)  Anti-oksida (Awet muda lah tu)

5)  Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus. ( sejak amalkan Meal Shake, proses penghadaman anak saya memang nampak perubahan yang ketara. Mereka lebih mudah buang air besar berbanding sebelum ini)

Meal Shake boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda. Lebih sedap jika dicampur/dikisar dengan buah-buahan


Untuk pertanyaan dan pesanan, sila hubungi saya melalui :
call/sms : 019-7360788
emel : ndsak82@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...